weblog_showcase

نشست «واکاوی کلان پیام اربعین» برگزار شد

باید از اتفاقات خرد در راهپیمایی عظیم اربعین به کلان پیام اربعین رسید. در پیروزی انقلاب اسلامی با پیوند به هرم و رأس هرم پیروزی عظیمی رقم خورد. ما در راهپیمایی عظیم اربعین به دنبال همین پیوند هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی_اندیشه‌‎ای فکرت، نشست «واکاوی کلان پیام اربعین» با حضور حجت الاسلام علی قهرمانی، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه با هدف بررسی کلان پیام اربعین به همت فکرت برگزار شد.

 

قهرمانی در این نشست به بررسی فضای رسانه‎‎ای پرداخت تا از این منظر اهداف راهپیمایی بزرگ اربعین با رصد دقیق اندیشه‎‌‌ای و تحلیلی تبیین شود.

 

پژوهشگر سواد رسانه حوزه با اشاره به اهمیت رسانه در جهان امروز تصریح کرد: پدیده بی‎‌‎نظیر پیاده‎روی اربعین در فضای رسان‎‌‌ه‎ای آنطور که باید پوشش داده نمی‎‌شود. در صورتی‎ که یک اتفاق کوچک به بهترین شکل به نمایش گذاشته می‌‎شود. پیشنهاد ما برای پیام اربعین همان واکاوی کلان پیام اربعین است تا اهمیت آن در فضای رسانه‌‎ای مهم جلوه داده شود.

 

وی ادامه داد: باید از اتفاقات خرد در راهپیمایی عظیم اربعین به کلان پیام اربعین رسید. در پیروزی انقلاب اسلامی با پیوند به هرم و رأس هرم پیروزی عظیمی رقم خورد. ما در راهپیمایی عظیم اربعین به دنبال همین پیوند هستیم.

 

پژوهشگر فضای رسانه خاطرنشان کرد: باید اطلاعات رسانه‌ای برای این منظور کاملا جهت‌‎دهی شده باشد تا انگاره واقعی در مسیر رسانه تولید شود. وقتی کلان پیام غرب در حوزه منجی رصد می شود، در فیلم‌‎ها و عوامل رسانه‌‎ای مخاطب به این نتیجه می‌‎رسد که غرب نجات دهنده جهان است. پس در«واکاوی کلان پیام اربعین» باید جهت‌‎دار رفتار کرد تا به بصیرت رسانه‌‎ای برسیم.

 

گفتنی است، متن کامل به زودی در سایت فکرت منتشر می‎شود.

 

همچنین نسخه تصویری این نشست در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/v/BpICi در دسترس علاقمندان قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ١٤٠٢/٠٦/٣٠

نظر بدهید
user
envelope.svg
pencil

آنچه ممکن است بپسندید

همراه فکرت باشید.

شما میتوانید با وارد کردن ایمیل خود از جدید ترین رویداد ها و اخبار سایت فکرت زود تر از همه باخبر شوید !

ویژه‌های فکرت

مجموعه فکرت درصدد است، مسائل روزِ حوزه اندیشه را با نگاهی جدید و در قالب‌های متنوع رسانه‌ای به تصویر بکشد.