weblog_showcase

در نهمین جشنواره ابوذر؛

نویسنده فکرت حائز رتبه برتر شد

رتبه دوم بخش یادداشتِ جشنواره ابوذر استان قم به خانم فائزه سادات حسینی از نویسندگان و پژوهشگران مجموعه رسانه ای «فکرت» تعلق گرفت.

به گزارش فکرت، مراسم اختتامیه این جشنواره نیمه اسفندماه امسال با حضور برخی از مسئولان استان و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و چهره‌های رسانه‌ای قم در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.


«موشک اقتصادزن» عنوان یادداشت خانم حسینی است که در جشنواره نهم ابوذر دارای رتبه دوم بخش یادداشت شد و این نشان‌می‌دهد که نویسندگان و فعالان رسانه‌ای مجموعه فکرت قابلیت‌های فراوانی برای اثبات توانمندی‌های قلمی خود در عرصه‌های گوناگون دارند.


در بخشی از این یادداشت آمده است: «صهیونیست‌ها شاید عمق درگیری نظامی «طوفان‌الأقصی» را تنها در سرزمین‌های اشغالی و جبهه مقاومت فلسطین و لبنان ارزیابی می‌کردند؛ اما این تصور با ورود انصارالله یمن به دریای سرخ و توقیف کشتی «گلکسی لیدر» بر باد رفت. اگر اسرائیل در حوزه دفاعی خوب عمل می‌کرد در شرایط اقتصادی حساس جهانی، قدرتی برای پایداری داشت. اکنون، این موقعیت استراتژیک با اعلان نیروهای مسلح یمن در نوزدهم نوامبر در قالب حملات موشکی بالستیک به مهم‌ترین بندر صهیونیستی و اتمامِ‌حجت به کشتی‌های حامی رژیم صهیونیستی، قرمز و شکننده است. اتمامِ‌حجتی که برای اسرائیل معنایی جز تهدید به نابودی جریان واردات کالاهای اساسی، به‌ویژه سوخت ندارد.»

تاریخ انتشار: ١٤٠٢/١٢/١٦

نظر بدهید
user
envelope.svg
pencil

آنچه ممکن است بپسندید

همراه فکرت باشید.

شما میتوانید با وارد کردن ایمیل خود از جدید ترین رویداد ها و اخبار سایت فکرت زود تر از همه باخبر شوید !

ویژه‌های فکرت

مجموعه فکرت درصدد است، مسائل روزِ حوزه اندیشه را با نگاهی جدید و در قالب‌های متنوع رسانه‌ای به تصویر بکشد.